عکسهای عاشقانه و احساسی

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


دیتاسنتر های گوگل چگونه کار می کنند


miz.jpg (800×533)


 


دیتاسنتر های گوگل قلب تپنده اینترنت هستند :


دیتاسنتر های گوگل مغز اینترنته، دیتاسنتر ها به عنوان موتور هایی در اینترنت هستند، دیتاسنتر ها ساختمان های بزرگ با کلی خنک کننده و کامپیوتر ها هستند، ردیف ردیف ماشین هایی هستند که باهم دیگه مشغول کار هستند که باعث بشه گوگل بتونه کار کنه، من عاشق عملکرد دیتاسنتر ها هستم، من جو کاوا معاون رئیس دیتاسنتر های گوگل هستم، من مسئول تیم طراحی و مدیریت دیتاسنتر های گوگل هستم، همچنین من مسئول محافظت از محیط زیست در برابر گاز های گلخانه ای حاصل از دیتاسنتر های گوگل هستم.


دیتاسنتر های گوگل و نحوه عملکرد آن ها :


این دیتاسنتر در کارولینای جنوبی واقع شده و این یکی از نود شبکه بزرگ دیتاسنتر در کل دنیا محسوب میشه، از بین کارمندان گوگل فقط درصد کمی اجازه ورود به دیتاسنتر های گوگل رو دارند و مردان و زنان زیادی در این دیتاسنتر به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته مشغول به کار هستند اون ها به زبان ساده تر به کارشون خیلی علاقه دارند.


به زبان ساده تر کار من در دیتاسنتر های گوگل چیه ؟ من مدیرساماندهی یکسری افراد غیر قابل کنترل در دیتاسنتر google هستم، من مهندس هستم، من مدیر اداره سخت افزار های جانبی هستم، من چراغ ها رو روشن می کنم و روشن نگه میدارم، و ما از انجام این کار ها لذت میبریم.


و کارمندان دیتاسنتر های گوگل به سختی و با علاقه کار می کنند، بنابراین ما محیط های شاداب و پر انرژی رو براشون فراهم کردیم تا بتونن به همین سختی هم که کار میکنن بازی کنن و سرگرم باشن، ما تا همین الان مرز 3 میلیون ساعت کاری بدون اطلاف وقت رو گذروندیم، سه میلیون ساعت کاری خیلی زیاده و با این تعداد کارمندی که در دیتاسنتر های گوگل کار می کنند موقعیت های شغلی شگفت انگیزی ایجاد میشه و در نتیجه دستاورد های شگفت انگیزی رو هم به همراه داره.


ادامه مقاله را در لینک دیتاسنتر های گوگل مشاهده کنید.

  • مسعود خداجو
  • ۰
  • ۰

اطلاعات عمومی درمورد گذرنامـه

ویزا ایران

مدت اعتبار گذرنامـه های پنج سال است که بعد از گذشت پنج سال از تاریخ صدور آن باید تجدید شود.مکان اقامت قانونی افراد در گذرنامـه های قدیمی در صفحه هشت درج شده است ارتباطی به ویزای دائم (اقامت دائم) ندارد. این امر به مفهوم آن است که برای مقامات ایرانی، مستندات گذرنامـه که توسط نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران درج شده، ملاک عمل است.دارندگان گذرنامـه با محل اقامت انگلستان قبل از مسافرت به ایران بایستی نسبت به گرفتن مهر خروج مکرر از طریق کنسولگری کار کنند.
دارندگان گذرنامـه با محل اقامت ایران به محض ورود به ایران بایستی نسبت به گرفتن مهر خروج از ایران (مهر سبز) با ارائه اصل شناسنامـه اقدام کنند.در صورت اضافه شدن نام همسر یا فرزند به گذرنامـه به عنوان همراه، نسبت به اصلاح مهر خروجی کار شود (این بازبینی یه جهت مقیم های خارج از کشور از طریق نمایندگی در مورد مقیم های ایران با مراجعه به اداره گذرنامـه در تهران یا شهرستان ها انجام می شود.)بانوان مقیم ایران که گذرنامـه خود را از کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در لندن دریافت کرده و بدون همسر و به همراه فرزندان به ایران مسافرت می کنند، می بایست قبل از سفر فرم مجوز خروج (S۴) که توسط شوهر امضا شده به تایید نمایندگی رسیده است را جهت دریافت مهر خروجی (مهر سبز) به همراه داشته باشند.در صورت افزوده شدن نام فرزند در گذرنامـه معتبر قدیمی برای مقیم های ایران، گرفتن فرم مجوز خروج فرزند که به تایید کنسولگری رسیده باشد، جهت بازبینی مهر سبز الزامی است.در صورت افزوده شدن نام همسر یا فرزند در گذرنامـه قبل از مسافرت ضروری است به وزارت کشور انگلستان مراجعه نسبت به درج مهر اقامت (ویزا) فرد اضافه شده در گذرنامـه کار شود.جهت سهولت در انجام امور هموطنان ارجمند پیشگیری از مسافرت و تردد مسافران موارد زیر به صورت پستی (ارسال مدارک جهت کنسولگری و پس بازگرداندن آن) انجام می شود:
▪ تمدید گذرنامـه
▪ کلیه موارد صدور گذرنامـه جدید به جز افرادی که گذرنامـه خود را مفقود کرده اند دارای مدارک پناهندگی بوده فاقد گذرنامـه هستند .
افرادی که قصد تفکیک گذرنامـه همسر یا فرزندان را دارند یا برای بانوانی که متقاضی تفکیک صدور گذرنامـه جداگانه برای فرزندان می باشند ، اجازه شوهر جهت زن و ولی قانونی برای فرزندان و امضای فرم اجازه خروج در مسوول مربوطه ضروری است. اینک به منظور پیشگیری از تردد و مسافرت از راه های دور، چنانچه فرم مجوز خروج (G/M) توسط مرد برای همسر فرزندان در حضـور SOLICITOR در نزدیک ترین نقطه محل زندگی شما تایید همراهبقیه مدارک با پست سفارشی ارسال شود، نسبت به درخواست شما کار خواهد شد نیاز به هیچ از افراد نیست.
● درج نام همراهان در گذرنامـه
بر اساس مقررات جاری معین ات همراهان در گذرنامـه های تنها صدور گذرنامـه ممکن خواهد بود چنانچه دارنده گذرنامـه بعد از صدور گذرنامـه خود تقاضای درج نام همراه داشته باشد بایستی نسبت به درخواست صدور گذرنامـه جدید برای با درج نام همراه یا صدور گذرنامـه جداگانه برای همراه کار نماید .
▪ مدارک ضروری :
۱) تکمیل نسخه تقاضانامـه درج نام همراهان در گذرنامـه مورد نظر توسط پدر یا ولی قانونی امضا در حضـور مسوول گذرنامـه (G۹).
۲) ارائه اصل شناسنامـه مالک گذرنامـه .
۳) ارائه اصل شناسنامـه افرادی که می بایست نام ایشان به عنوان همراه در گذرنامـه درج شود.
۴) دو قطعه عکـس ۴ھ۳ افرادی که باید نام ایشان به عنوان همراه در گذرنامـه درج شود (اطفال زیر دو سال نیز بایستی عکس زیبا ارائه کنند).
۵) پرداخت نرخ درج نام جهت هر نفر.
۶) با توجه به اینکه برگرداندن گذرنامـه وبقیه مدارک تنها از طریق پست میسر است، حتمـا ً عدد پاکت پستی سفارشی به آدرس خودتان که هزینه آن پرداخت شده باشد را ضمیمه بکنید .
▪ نام اطفال کمتر از ۱۸ سال تمام که همراه یکی از والدین یا جد یا جده پدری یا مادری یا زن پدر یا شوهر مادر یا خواهر و برادر مسافرت می کنند، در صورت درخواست ولی یا قیم آنها بر حسب مورد در گذرنامـه اشویِژگزینشه گفته شده ثبت می شود.
▪ درج نام همراهان فقط در گذرنامـه های قدیمی میسر بوده و این رویه به صورت مزمان ی است. از نظر فنی امکان اضافه کردن نام همراهان در گذرنامـه های طرح جدید جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و تنها درخواست صدور (به صورت همزمان) میسر است.
▪ چنانچه فرم مربوطه به صورت ناقص تکمیل شده یا فاقد امضا باشد، به درخواست فرستنده ترتیب اثر داده نخواهد شد مدارک ارسال شده بازگردانده خواهد شد.
▪ عکس مدارک هویت مثل شناسنامـه ، کارت انتها خدمت، کارت ملی و... تنها در صورتی به جای اصل مدارک قابل پذیرش خواهد بود که از طریق وزارت امور خارجه در تهران جهت این نمایندگی ارسال شده باشد پس چنانچه اصل مدارک را در اختیار ندارید از یکی از بستگان خود در تهران بخواهید مدرک هویتی شما را به وزارت امور خارجه، ساختمان شماره ۳، اداره گذرنامـه و امور روادید برده تا عکس آن از طریق اداره نامبرده جهت این نمایندگی فکس شود.
برای تکمیل فرم های مربوطه از اتوماتیک مشکی استفاده بکنید .
● تفکیک گذرنامـه فرزندان زیر ۱۸ سال
با توجه به اینکه بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، سن قانونی ۱۸ سال است این بخش منحصراً حاوی تفکیک گذرنامـه فرزندانی است که هنوز به سن قانونی نرسیده اند و نمی توانند بدون مجوز ولی قانونی، برای دریافت گذرنامـه کار کنند.
▪ مدارک لازم :
۱) تکمیل نسخه فرم گذرنامـه (۱G - ۲G) (۱-۱) (ترجیحاً این فرم را به صورت پشت و رو در یک ورق چاپ بکنید ).
۲) تکمیل فرم روش نگارش نام (A۲).
ـ توجه : لازم است مندرجات بخش فارسی این فرم منطبق با مندرجات شناسنامـه جمهوری اسلامی ایران متعلق به متقاضی باشد.
۳) ارائه اصل شناسنامـه متقاضی صدور گذرنامـه (شناسنامـه افراد بالای ۱۵ سال می بایست عکـس دار باشد).
۴) ارائه اصل گذرنامـه ای که نام متقاضی به عنوان همراه در آن درج و با آن از کشور خارج شده است.
۵) ارائه کارت شناسایی ملی (چنانچه کارت ملی نیستید به شرح ات ذیل مراجعه بکنید ).
۶) چهار قطعه عکس جالب ۴ھ۶ پشت نویسی شده (برای آقایان بدون عینک و کلاه جهت خانم ها با حجاب کامل).
۷) تکمیل فرم تغییر محل اقامت (G۳) (جهت متقاضیان تغییر محل اقامت به انگلستان).
۸) تکمیل تقاضانامـه تفکیک گذرنامـه (G۲) توسط پدر.
۹) پرداخت تعرفه های مربوطه (جهت اطلاع از میزان نرخ های مربوط به صدور گذرنامـه ).
۱۰) با توجه به اینکه برگرداندن گذرنامـه دیگر مدارک تنها از طریق پست میسر است، حتمـا ً یک عدد پاکت پستی سفارشی به آدرس خودتان که تعرفه آن پرداخت شده باشد را نیز ضمیمه بکنید .
با توجه به اینکه متقاضی به سن قانونی نرسیده است، لازم است برخی فرم های خواسته شده بوسیله پدر یا ولی قانونی وی و در مسوول مربوطه در کنسولگری امضا شود.
صدور گذرنامـه منوط به ارائه کلیه مدارک مورد نیاز است و چنانچه فرم های مربوطه به صورت ناقص تکمیل شده یا فاقد امضا باشد، به درخواست ترتیب اثر داده نشده و مدارک به متقاضی بازگردانده خواهد شد.ارائه کارت شناسایی ملی جهت افراد بالای ۱۵ سال جهت درج کد ملی در گذرنامـه نو ضروری است؛ پس ضروری است هموطنانی که تهم اکنون جهت اخذ کارت ملی شناسایی اقدام نکرده اند، همزمان مدارک را برای دریافت کارت ملی به بخش سجلات ارائه کنند (مدارک لازم جهت دریافت کارت ملی). بدیهی است به منظور پیشگیری از تاخیر در صدور گذرنامـه ، این نمایندگی راساً نسبت به استعلام شماره ملی متقاضی اقدام خواهد کرد.عکس مدارک هویت شبیه شناسنامـه ، کارت ملی و... فقط در صورتی به جای اصل مدارک قابل پذیرش خواهد بود که از طریق وزارت امور خارجه در تهران برای این نمایندگی ارسال شده باشد. پس چنانچه اصل مدارک را در اختیار ندارید از یکی از بستگان خود در تهران بخواهید، مدرک هویتی تان را به وزارت امور خارجه، ساختمان شماره ۳، اداره گذرنامـه و روادید برده تا تصویر آن از طریق اداره فوق جهت این نمایندگی فکس شود.

  • مسعود خداجو
  • ۰
  • ۰

دریافت مستند Doc of the Dead 2014 با لینک مستقیم

ژانر : مستند
مدت زمان : ۸۱ دقیقه
زبان : انگلیسی
کیفیت : BluRay 720p
فرمت : Mkv
انکودر : Ganool
اندازه : ۶۰۰ مگابایت
محصول : آمریکا
ستارگان : Charlie Adlard, Joanna Angel, Steven Barton, Arnold T
کارگردانان : Alexandre O Philippe
خلاصه جریان :
فیلم دیدنی ی مستند درباره ی چگونه به پدیدار شدن زامبی ها چگونه پر طرفدار شدن این موجودات عجیب که…

------------
دانلود مستند Doc of the Dead 2014 با
-------------
اندازه ۶۰۰ مگابایت | کیفیت BluRay 720p فرمت MKV
Download
-------------

  • مسعود خداجو
  • ۰
  • ۰

دریافت موزیک نو پویا شاهد به نام هفده

Download New Music By Pouya Shahed Called Seven Teen



-----------------
دریافت موسیقی با کیفیت 320
DOWNLOAD
دریافت موزیک با کیفیت 128
DOWNLOAD
-----------------

  • مسعود خداجو
  • ۰
  • ۰

دانلود کارتون The Little Prince 2015 با کیفیت عالی لینک اصلی
دوبله فارسی

نوع : کارتون جالب | فانتزی
مدت زمان : ۱۰۸ دقیقه
زبان : انگلیسی , فرانسوی
کیفیت : BluRay 720p
فرمت : MKV
محصول : فرانسه
ستارگان : Rachel McAdams, Mackenzie Foy, Paul Rudd
کارگردان : Mark Osborne
خلاصه جریان :
انیمیشن زیبا در مورد دختر ی کوچک است که در سیاره کوچک واقع در نقطه ای خیلی دور کهشان زندگی می نماید . او از این نوع زندگی راضی شادمان نیست هیچ علاقه ای به تنهایی ندارد. زندگی او به همین منوال سپری می شود تا اینکه روز با یک خلبان جوان آشنا می شود که ادعا می نماید از سیاره ای بسیار زیاد دور آمده است…

دانلود انیمیشن The Little Prince 2015
----------------
تریلر فیلـم
download
----------------
BluRay 720p » لینک اصلی | ۸۰۰ مگابایت
download
----------------
دوبله فارسی
BluRay 720p » لینک مهم | ۸۹۶ مگابایت
download
----------------

  • مسعود خداجو
  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم دیدنی خارجی Dead Rising Endgame 2016 با
تریلر (پیشنمایش) اضافه شد

ژانر : ترسناک
زبان : انگلیسی
کیفیت : Web-dl
فرمت : MKV
محصول : آمریکا
ستارگان : Jesse Metcalfe, Jessica Harmon, Marie Avgeropoulos, Billy Zane
کارگردان : Pat Williams
خلاصه جریان :
اتفاقات فیلم جذاب در ادامه سری قبل رخ میدهد. چیس کارتر که از منطقه تحقیقاتی غیرقانونی دولت بر روی آدم ها زامبی ها با شده است، تصمیم میگرد علیه توطئه‌های دولت بایستد…

------------
دریافت فیلم جذاب Dead Rising Endgame 2016 با لینک مستقیم
-------------
دانـلود تریلر (پیشنمایش)
Download
-------------
اندازه ۷۵۱ مگابایت | کیفیت Web-dl 720p فرمت MKV
Download
-------------

  • مسعود خداجو